fbpx

Παπουτσάνης: Συνεχίζεται η ελεύθερη πτώση στα ξενοδοχειακά προϊόντα

108

Τα προϊόντα περιποίησης που διατίθενται στα ξενοδοχεία σε Ελλάδα και εξωτερικό συνεχίζει να είναι πληγή για την εισηγμένη και το 2021, καθώς και κατά τους πρώτους μήνες της χρονιάς υπήρχε μεγάλο ζήτημα με ξενοδοχεία που δεν λειτουργούσαν καν λόγω κορονοιού και ως εκ τούτου μειωμένης κίνησης, τουριστικής ή συνεδριακής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εν λόγω κατηγορία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 μειώθηκε κατά περίπου 5% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

Επίσης, κατά το τρέχον εξάμηνο η Ελλάδα συνεισέφερε περίπου τα 2/3 των πωλήσεων της κατηγορίας, με τις εξαγωγές να καλύπτουν το υπόλοιπο ενώ το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο η σχέση ήταν αντίστροφη.

Η εικόνα, βέβαια, στο πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν ακόμα πιο αρνητική, καθώς η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων είχε εμφανίσει σημαντική συρρίκνωση κατά 70%.

Σε οριακή τροχιά, βέβαια, κινήθηκαν και οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, οι οποίες αυξήθηκαν μόλις κατά 2,5% το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

Η συγκεκριμένη κατηγορία, κατά το 2020, πάντως ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

Μάλιστα, εκτός αντισηπτικών οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με πέρυσι.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More