Προαστιακός: Βαγόνι γέμισε καπνούς, μετακίνησαν τους επιβάτες
Νέο περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Παρασκευή στον Προαστιακό και συγκεκριμένα στο δρομολόγιο από Αθήνα προς Κιάτο, όταν ένα βαγόνι γέμισε ξαφνικά καπνούς, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μεταφερθούν στα πίσω βαγόνια.
Το συμβάν κατήγγειλε ένας τηλεθεατής στον ΣΚΑΪ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, να το επιβεβαιώνει.
“Όντως ισχύει η καταγγελία. Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή 6:51 το πρωί στην αμαξοστοιχία 1302 στο δεύτερο βαγόνι, που είχε προορισμό το Κιάτο, από την Αθήνα. Κατά την αναφορά του συμβάντος, παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο 2ο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε το τρένο στα Λιόσια, απομόνωσε την μονάδα κλιματισμού που φαινόταν πως από κει προέρχεται η δυσοσμία αυτή, οδήγησε τους επιβάτες στα άλλα βαγόνια και συνέχισε την διαδρομή του κανονικά. Να υπενθυμίσω πως για τα θέματα των βλαβών και των τεχνικών θεμάτων συντήρησης είναι υπεύθυνη η Hellenic Train. Ο ΟΣΕ δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα, ούτε συντηρεί τα τρένα. Βάσει των συμβάσεων που έχει γίνει, αυτή είναι αρμοδιότητα που έχει αναλάβει η Hellenic Train που έχει όλα τα μηχανοστάσια και αμαξοστάσια” είπε στον ΣΚΑΪ.
“Είναι συμβάντα που δεν μπορώ να πω πως δεν γινόντουσαν και στο παρελθόν, αλλά τώρα είναι λογικό να είναι στο επίκεντρο της δημοσιότητας και καλά κάνουν και ελέγχονται γιατί φανερώνονται κάποια στραβά που υπάρχουν και είναι καθήκον μας να τα διορθώνουμε”, σημείωσε.
Ερωτώμενος εάν υπάρχουν προβλήματα στη συντήρηση τρένων, ο κ. Τερεζάκης ανέφερε: “Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού από τα προηγούμενα 15 χρόνια, προφανώς καταλαβαίνετε πως όσο φιλότιμο και αν λέμε εμείς οι μηχανικοί, αρχίζει και έχει προβλήματα κάποια στιγμή το σύστημα. Όταν μιλάμε για συσσωρευμένα προβλήματα 15ετίας, καταλαβαίνετε πως αυτά δεν μπορούν να λυθούν μέσα σε ένα μήνα, έναν χρόνο ή 1,5 χρόνο. Γίνεται με επιμονή και υπομονή”.