Στην Choose η καμπάνια κατά της φοροδιαφυγής
Στην Choose ανέθεσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών τη διεξαγωγή καμπάνιας ευαισθητοποίησης των πολιτών αναφορικά με θέματα αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής.
Το προς υλοποίηση έργο περιλαμβάνει την παραγωγή διαφημιστικού υλικού που θα υποστηρίξει την καμπάνια ευαισθητοποίησης, καθώς και την εκπόνηση πλάνου digital μέσων.
Η καμπάνια ευαισθητοποίησης και παρότρυνσης θα είναι ψηφιακή (digital) και η
Choose θα αναλάβει την εκπόνηση του πλάνου ηλεκτρονικών μέσων, χρονικά κατανεμημένου και κοστολογημένου,σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του Υπουργείου. Η καμπάνια ευαισθητοποίησης απευθύνεται κυρίως στις παραγωγικές ηλικίες (25-55 ετών), που είναι εξοικειωμένες με τις νέες τεχνολογίες.
Ο συνολικός προϋπολογισμός που θα διατεθεί για προβολή και διαφήμιση σε ιστοσελίδες, ανέρχεται στο ποσό των 700.000 ευρώ, πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ. To
πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας
και Οικονομικών ανέρχεται σε συνολικό ποσό ύψους 868.000 ευρώ. Η σύμβαση που ανατέθηκε στην Choose είναι ύψους 17.980 ευρώ.