Στο Πρωτοδικείο η… ΝΔ για το φιάσκο του 2015
Στο Πρωτοδικείο της Αθήνας εκδικάζεται σήμερα το φιάσκο των εσωκοµµατικών εκλογών της ΝΔ, τον Νοέµβριο του 2015 με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να διεκδικεί περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ ως αποζηµίωση για την ηθική βλάβη που υπέστη, αλλά και την καταβολή 100.000 ευρώ ως ενεργοποίηση της σχετικής ποινικής ρήτρας που φέρεται να υπήρχε στη σύµβαση µε την εταιρεία “Infosolutions” που είχε αναλάβει την διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη του προέδρου της ΝΔ.
Η ΝΔ κατηγορεί την εταιρεία για ασυνέπεια και αναξιοπιστία. Στην αγωγή της αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η παντελής αδυναµία της Ν∆ να πραγµατοποιήσει τη διαδικασία εκλογής του νέου προέδρου είχε “σοβαρότατες συνέπειες στην εικόνα και στην αξιοπιστία ενός µεγάλου και ιστορικού πολιτικού κόµµατος, καθώς και στην οµαλή λειτουργία µας ως συντεταγµένου πολιτικού οργανισµού”
Το κόµµα της αξιωµατικής αντιπολίτευσης κάνει λόγο για διασυρµό στα µάτια των πολιτών, που “οδήγησε σε απαξιωτικούς χαρακτηρισµούς εναντίον µας από το σύνολο του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, ότι αποτύχαµε να εκλέξουµε νέο πρόεδρο του κόµµατός µας”, καθώς η είδηση της αποτυχίας διεξαγωγής των εκλογών ήταν πρώτο θέµα για αρκετές ηµέρες, ενώ καταιγιστικά ήταν και τα δυσµενή σχόλια από χρήστες των social media για τη µη διεξαγωγή της εκλογικής διαδικασίας.
“Η παράνοµη συµπεριφορά των εναγοµένων µας εξέθεσε στο σύνολο της κοινωνίας, οδήγησε στον διασυρµό µας και προσέβαλε πολλαπλώς την προσωπικότητά µας, ώστε να δικαιούµεθα να ζητήσουµε, ως αποζηµίωση για την προσβολή αυτή, χρηµατική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης, η οποία, λόγω της βιαιότητας της προσβολής, τους είδους αυτής, της λήψεως υπόψη της θέσεως εκάστου και της ζηµίας που µας προξένησαν, πρέπει να καθοριστεί στο ύψος των 2.000.000 ευρώ” αναφέρεται επίσης στην αγωγή.
‘Οπως περιγράφεται στην αγωγή, “κατά την ηµέρα των εκλογών, όπως είναι παγκοίνως γνωστό, δεν άρχισε καν η εκλογική διαδικασία, διότι η εταιρεία δεν τήρησε τις συµβατικές της υποχρεώσεις, δηλαδή το πληροφορικό σύστηµα ουδέποτε “ανέβηκε” ως ηλεκτρονική εφαρµογή στον κεντρικό σέρβερ, το πληροφορικό σύστηµα δεν ήταν έτοιµο να λειτουργήσει κατά την έναρξη της ψηφοφορίας, στις 07.00, ούτε και ξεκίνησε ποτέ, δεν λειτούργησε το εφεδρικό σύστηµα, δεν υπήρξε ποτέ ταυτοποίηση tablets και προέδρων εφορευτικών επιτροπών, δεν εκπαιδεύτηκε κανείς στη χρήση του συστήµατος, δεν πραγµατοποιήθηκε η παραµικρή δοκιµή και υπήρξε παντελής παραβίαση όλων των συµβατικών υποχρεώσεων της Infosolutions”.
A.M.