Unilever: Αναβάθμισε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις
Η Unilever PLC αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις στο σύνολο της χρήσης, αφού υπερέβη τις εκτιμήσεις με μια αύξηση 8,1% στις υποκείμενες πωλήσεις α΄ εξαμήνου, καθώς η εταιρεία των Dove και Knorr αύξησε τις τιμές για να αντιμετωπίσει την άνοδο του κόστους.
Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 7,2% για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου.
Η Unilever είχε προηγουμένως προβλέψει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων για το σύνολο της χρήσης στο υψηλότερο εύρος των εκτιμήσεων για 4,5%-6,5%.
Δήλωσε ότι τώρα αναμένει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων υψηλότερα από αυτό το εύρος, λόγω των τιμών με κάποια περαιτέρω πιέσεις στους όγκους.
Ο τζίρος στο εξάμηνο αυξήθηκε 14,9% στα 29,6 δισ. ευρώ. Το κόστος της Unilever έχει αυξηθεί από την έναρξη της πανδημίας, που δημιούργησε προβλήματα στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.
Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει έκτοτε αυξήσει το ενεργειακό κόστος και έστειλε τις τιμές των πρώτων υλών σε υψηλό-ρεκόρ.
Το περιθώριο των λειτουργικών κερδών α΄ εξαμήνου μειώθηκε στο 17% από το 18,8% πριν από έναν χρόνο.
Η εταιρεία προηγουμένως δήλωσε πως ανέμενε το υποκείμενο λειτουργικό κέρδη για όλο το έτος, να μειωθεί μεταξύ 140-240 μονάδες βάσης ή κατά 16%-17%.
Ο διευθύνων σύμβουλος τόνισε πως η αύξηση κατά 8,1% των υποκείμενων πωλήσεων, αποδίδεται στην ισχυρή τιμολόγηση για τον μετριασμό του πληθωρισμού του κόστους εισροών, το οποίο όπως αναμενόταν, είχε κάποια επίδραση στους όγκους.