fbpx

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: «Βάφτιζαν» σταθμάρχες με ρουσφετολογικές μετατάξεις

0

Μια αποκάλυψη που δείχνει την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται κρίσιμες υπηρεσίες του ΟΣΕ, με την ανοχή των διοικήσεων αλλά και των εκάστοτε πολιτικών προισταμένων, έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, που αποκαλύπτει η One VOICE, στην πιο κρίσιμη θέση, αυτή των σταθμαρχών, ο ΟΣΕ έχει το μισο προσωπικό, από αυτό που προβλέπει το οργανόγραμμά του, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών και τη μετακίνηση χιλιάδων επιβατών καθημερινά.

Σύμφωνα με υπουργική απόφαση του 2022, με την οποία εγκρίνεται ο νέος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του ΟΣΕ, προβλέπονται 414 θέσεις σταθμαρχών για την ασφαλή κίνηση των τρένων στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Σήμερα, μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη αποκαλύπτεται, ότι στα σταθμαρχεία βρίσκονται μόλις οι μισοί! Περίπου 205 σταθμάρχες, από τους οποίους οι 70 είναι με μπλοκάκι και οι υπόλοιποι 135 με οργανικές θέσεις. Το απίστευτο -σύμφωνα με καταγγελίες συνδικαλιστών- είναι ότι από αυτούς τους περίπου 135 με “κανονική” πρόσληψη, υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός που αντί να βρίσκεται στους σταθμούς του δικτύου, βρίσκεται σε διοικητικές θέσεις…

Ο νόμος του 2010 και η υπουργική απόφαση του 2022

Στις εγκληματικές παθογένειες που όπως καταγγέλλεται έχουν υποβαθμίσει τον ακριβοπληρωμένο ελληνικό σιδηρόδρομο, συγκαταλέγονται και οι μετατάξεις εργαζομένων με άλλη ειδικότητα, οι οποίοι μετά από μικρή, ταχύρρυθμη εκπαίδευση “βαφτίζονται” σταθμάρχες…

  • Αληθεύει ότι η ταχύρρυθμη αυτή εκπαίδευση είναι μόλις 4 μήνες;
  • Αληθεύει ότι η πρακτική εξάσκηση τους διαρκεί μόλις 1 μήνα;
  • Ποιος μπορεί να εγγυηθεί την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων;
  • Ποιος θα απαντήσει τι έγινε με τις 209 θέσεις σταθμαρχών που δεν “καλύφθηκαν”;

Για δεκαετίες οι θέσεις που “χήρευαν” λόγω συνταξιοδότησης, αντί να καλυφθούν με νέες προσλήψεις, καλύπτονταν σύμφωνα με εργαζόμενους από ρουσφετολογικές μετατάξεις. Εργαζόμενοι από “δύσκολα” πόστα, αναβαθμίστηκαν… αφήνοντας σημαντικούς κλάδους όπως αυτός της συντήρησης γραμμών, χωρίς “χέρια”.

Πρόκειται για τη “μόδα” της Ανάθεσης Καθηκόντων Ανώτερου Βαθμού που δίνονταν -όπως λένε στη Voice στελέχη με μακρά ιστορία στον ΟΣΕ- με κριτήρια άσχετα με τις υπηρεσιακές τους δυνατότητες, πολύ συχνά μάλιστα καθ’ υπέρβαση των οργανικών θέσεων και με την αγαστή συνεργασία κάποιων πολιτικών και ορισμένων συνδικαλιστών, οι οποίοι επιθυμούσαν (αμφότεροι) να πουν ένα έμπρακτο… “ευχαριστώ” σε αυτούς που τους στήριξαν στις εκλογές.

Το αποτέλεσμα ήταν θέσεις “κλειδιά” να μείνουν χωρίς εργαζόμενους. Απο το 2010 και μετά ο αριθμός των ανθρώπων που καλύπτουν νευραλγικές, “θέσεις κλειδιά” στην κίνηση των συρμών, σταθμάρχες, κλειδούχοι, χειριστές αλλαγών τροχιάς μειώθηκε δραματικά στο όνομα των Μνημονίων. Στα 860 άτομα, αρχικά, στα 826 άτομα από το 2022.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra