Η Κίνα επενδύει στον Πολιτιστικό Τουρισμό
Το 2023 οι Κινέζοι πραγματοποίησαν 4,9 δισεκατομμύρια ταξίδια, με τη συνολική τουριστική δαπάνη να πλησιάζει τα 5 τρισεκατομμύρια γιουάν. Ο Πολιτιστικός Τουρισμός, αλλά και ο Τουρισμός Βουνού είχαν την τιμητική τους.
Η πολιτιστική και τουριστική βιομηχανία στην Κίνα σημειώνει, ο Sun Yeli, υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, «έπαιξε κρίσιμο ρόλο στην τόνωση της εγχώριας ζήτησης, στην προώθηση της απασχόλησης, στην τόνωση της αγοράς και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης».
Ο πολιτισμός συχνά αποτελεί ένα σημαντικό μέρος του τουριστικού προϊόντος, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
Τι «τραβάει» την προσοχή των Κινέζων τουριστών;
- Σημαντικά αξιοθέατα.
- Εκδηλώσεις και Φεστιβάλ.
- Τοπική Γαστρονομία.
- Τέχνη, θεατρικές παραστάσεις, μουσικά φεστιβάλ και εκθέσεις ζωγραφικής.
Τον χειμώνα, η Κίνα γνώρισε μια τουριστική «έκρηξη» στις βορειοανατολικές περιοχές που καλύπτονται από πάγο και χιόνι.
Στην επαρχία Heilongjiang, από τον Νοέμβριο έως και τον Φεβρουάριο, έφτασαν 120 εκατομμύρια τουρίστες, δημιουργώντας έσοδα από τον τουρισμό 170 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 23,95 δισεκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με τη Sun.
Αντίστοιχα «θέλγητρα» προσελκύουν και το ενδιαφέρον των Κινέζων που επιλέγουν προορισμούς στο εξωτερικό.